پرسیسکی وراچ

یادداشت های یک متخصص زنان و زایمان

پرسیسکی وراچ

یادداشت های یک متخصص زنان و زایمان

روزی که دوستش دارم

ساعت یازده به وقت المان بود که پشت سر هم پیام ها می آمدند ،صدای هشدار وایبر  و واتساپ با هم فرق داشتند و در کسری از ثانیه یک ملودی عجیبی شکل می گرفت که لبخند را بر لبانم حک می کرد و صد البته چهره همسرم که در اوج تعجب ، تا حدی مغموم هم به نظر می رسید، در این خنده بی تاثیر هم نبود ،چون می خواست اولین نفری باشه که به من تبریک تولد میگه ولی تا ساعت دوازده یک ساعتی باقی مونده بود و من با غرور خاصی یکی یکی تبریک ها رو بهش نشون میدادم چون هیچی دلپذیر تر از این نیست که هر سال ،عکس بچه هایی که کمک کردی که به این دنیا بیان را برات بفرستن و حتی اگه حس کنی داره سال به سال به سنت اضافه میشه ، ولی دیدن بزرگ‌ترینشان که الان دوازده ساله هست  ، حالت رو خوب میکنه ،خیلی وقت بود که اینطوری خوشحال نشده بودم  چون امسال خیلی ها منتظر بودن که ساعت دوازده بشه و اولین نفر باشن و این خیلی خیلی دلپذیر بود که بدونی هنوز به فکرت هستن و امیدوارن که برگردی…..

ولی نکته جذاب این قضیه اینجا بود که تو ساعت ده ونیم ایران ، تو تلگرام اولین پیام رو دریافت کردم از یک دوست که بی نهایت خوشحالم کرد ولی چون تلگرام رو سکوت بود همون ساعت یازده و خورده ای دیدم و چقدر شیرین بود

حتما می پرسید که خانواده ام چی ؟ باید بگم که پسر خاله جان یک روز زودتر تو گروهی خانوادگی تبریک گفت و اینطور شد که همه همون روز تبریک گفتن حتی پدرم و وقتی برای پسر خاله نوشتم که ممنون فردا هست ها….نوشت به قول شاعر شب تولد عشق ، دلم رو هدیه دادم…که دیدم جوابش کلا  قانع کننده است …….

خلاصه دیروز وقتی از خواب پاشدم یکجورایی رکورد شکنی شده بود ۲۷۰ تا پیام تو وایبر و ۱۶۳ تا واتساپ و البته تعدادی هم در فیس …بوک، ولی یکی از شیرین ترین هاش تبریک دکتر ربولی بود در فیس……بوک

حالا همه اینا رو نوشتم که بگم ،هنوز خیلی چیزا و خیلی افراد هستن که می تونن بهت امید بدن و این زیباست……

پارسال همین موقع ها پست تولدم رو گذاشتم که اشاره شده بود به اولین پست این وبلاگ که باز پست تولدم بود چقدر زود میگذره

ببخشید که پر حرفی کردم ….. 

نظرات 22 + ارسال نظر
ربولی حسن کور چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:24 ب.ظ http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
باز هم تولدتون مبارک
نمیدونم چرا این قدر به من لطف دارید.
در زمانی که توی وبلاگ نمینوشتید فیسبوک تنها راه ارتباطی من با شما بود.

دکتر جان ممنون
خب با اینکه هیچوقت ندیدمتون ولی همیشه به یاد من بودید و تو تمام این سالها برای من چه تو وبلاگ و چه تو فیس بوک نوشتید
ممنون و امیدوارم که روزی همیدگیر رو ببینیم

عسل بانو پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:30 ق.ظ

تولدتون مبارک.
به امید روزای خوب

ممنون

Massi پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام آقای دکتر.
تولدتون مبارک باشه. امیدوارم اوضاع بهتر بشه و سال بهتری باشه.

ممنون دوست عزیز

ترانه پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:59 ب.ظ http://taraaaneh.blogskhy.com

تولدتون مبارک دکتر عزیز.خب اینهمه تبریک تولد یعنی که خیلی ها دوستتون دارند. امیدوارم سال دیگه این موقع کمی اوضاع دنیا بهتر شده باشه

ممنون دوست عزیز

منجوق شنبه 31 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:21 ق.ظ http://manjoogh.blogfa.com

تولدت مبارک و پرتکرار باشه دکتر.
امیدوارم صلح و آرامش در اکراین برقرار بشه آنقدری که بخوای برگردی اونجا. در مورد برقراری آرامش در ایران امیدی ندارم وگرنه آرزو می کردم برگردی ایران.

ممنون لطف دارید دوست عزیز
امیدوارم

بهار شیراز شنبه 31 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 05:42 ب.ظ

تولدتون مبارک باشه کهنه رفیق...
انشالله تولد سال آینده تون خیلی خیلی خیلی قشنگ تر از امسال باشه

ممنون لطف دارید

گلی یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:20 ب.ظ

خیلی خیلی مبارکههههه

ممنوندوست عزیز

نل سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:59 ب.ظ

تولدتون مبارک دکتر جان
امیدوارم همیشه سالم باشین و بدرخشین و لبخند روی لبتون باشه

دکتر ربولی یکی از بهترینهای دنیای بلاگستان هستند که همیشه همه ارو خوشحال میکنند و به یاد و به فکر همه هستند و البته که ما همیشه از ایشان پیگیر شما بودیم و مشخص است که دوستتان دارند.

ممنون لطف دارید
بله کاملا همینطور هست

بولوت چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:43 ق.ظ

تولدتون مبارک دکتر عزیز
ای کاش بیشتر بنویسید

ممنون
سعی می کنم

مهربانو شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:50 ب.ظ http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام آقای دکتر
تولدتون مبارک هم ماهیِ عزیز
بله منم تیر ماهیم ، روز تولدم رو خیلی دوست دارم و برای رسیدنش و تبریک از طرف دوستانم ، هر سال کلی هیجان دارم
از پست آقای دکتر ربولی متوجه شدم که شما هم ...
امیدوارم سالهایی پر از تن درستی و آرامش پیش رو داشته باشید

ممنون دوست عزیز

ماهی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:01 ق.ظ https://redfishi.blogsky.com

تولدتون مبارک
چه خوبه که اینهمه آدم بیاد تولدتون بودند

ممنون دوست عزیز

لیلیوم دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:52 ق.ظ

تولدتون با تاخیر مبارک همشهری
امیدوارم هر جا هستی آرامش سهم تو و خانواده ات باشه

ممنون دوست عزیز

ملودی دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 01:46 ق.ظ http://ordibeheshtepaeez.blogfa.com/

من خیلی دیر به این پست رسیدم ...
به نظرم شما جزو اون دکترایی هستید که آدم هر روز صبح دعا میکنه به جونشون ...
و تبریک‌های تولد ... بی‌نظیر بودن ..

ممنون دوست عزیز

. یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 08:10 ق.ظ

دکترررررررررررررررررررر پرسولی کوجاهی بابا؟ پععععع

همین جا والا…

ربولی حسن کور یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 12:23 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
یعنی قراره باز هم روز تولدتون پست بگذارین؟

امیدوارم

کاتیا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 09:13 ق.ظ

پرسسسس جون کوجای پ ننه؟ حماس به اسرایل حمله کرد و تو اپ نکردی و اسراییل به غزه حمله کرد و تو اپ نکردی !؟ پ چرا؟

ایران به اسراییل رو هم اضافه کن ….
امیدوارم بزودی چیزی بتونم بنویسم

ربولی حسن کور دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 08:18 ق.ظ

سلام
یعنی امسال هم برای تولدتون قراره پست جدید بگذارید؟

امیدوارم

ای بابا سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 06:55 ب.ظ

به روز رسانی کن دیگه عجب

کامی جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 01:46 ق.ظ

دکتر سال نو را تبریک بگو سال تخمی که گذشت سال نو مبارکباد

سال نو مبارک

ربولی حسن کور دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 04:32 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
امیدوارم دفعه بعد که این وبلاگو باز میکنم با پست جدیدتون روبرو بشم

دکتر عزیز سال شما هم مبارک
امیدوارم که سال خوبی رو پیش رو داشته باشید
ممنون که به یاد من هستید

بیتا پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 07:03 ق.ظ

عزیزم دلمون برات تنگ شده خوب چرا نمیایی؟ توو هم شدی مث پارسا پیروز فر که هجده سال یه دختر را سرکار گذاشته؟
تووهم این وبلاگ را اینقدر سرکار گذاشتی که باید علیه ات افشاگری کنه

ها ها ها ….
خیلی خوب بود این کامنت…

گوجه جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 02:31 ب.ظ

یه چیزی خوندم پشمام فقط
نوشته بودن مردم اوکراین هفتاد درصدشون سحر و ساحری بلدن و جنگیر هستن و به خاطره این اعمال منفی این بلا بشون نازل شد اقا این واقعیت داره؟ یعنی واقعن اینجوری ان؟ خیلی ترسیدم توی یه سایت کره ای نوشته بود این مطلب منم دانشجو هستم اینجا اینو خوندم پشمام فقط

مردم اوکراین و ایران خیلی شبیه هم هستن
می بینید که هشت سال جنگ و مشکلات الان کم نیست تو ایران ، کمی بیشتر اون سایت کره ای رو بخونید ببینید دیگه چی نوشته ….

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد