پرسیسکی وراچ

یادداشت های یک متخصص زنان و زایمان

پرسیسکی وراچ

یادداشت های یک متخصص زنان و زایمان

آخرین روز چهل و یک سالگی …

اولین پستم تو این وبلاگ مصادف بود با از دست دادن وبلاگ قدیمی و دوست داشتنیم ،دقیقا یک روز مونده به تولدم، خیلی اون روز غصه خوردم و  نمی دونستم نه سال بعد سرنوشت یه حساب دیگه ای برای من رقم چیده . تو اون پست نوشته بودم که انگار باید عادت کرد که به هیچی این دنیا دل نبست و من بعد نه سال هنوز عادت نکردم و باز همون حس نه سال پیش…..

نمی دونم نه سال بعد کجای این جهانم یا اینکه بلاگ اسکای هست که دوباره توش بنویسم ولی یه چیزی رو می دونم ،وقتی تو یه صبح زمستانی همه تلاش و زحمتت رو مجبوری ول کنی و بذاری و بهش دیگه فکر نکنی ، یعنی اینکه جبر زمان بهت یادآوری می کنه که به هیچی این دنیا دل نبند جز خوبی ها …..

راس ساعت دوازده اکراین کلی برام پیام اومد ، کلی از بیمارام ، بهمراه عکس بچه هایی که من به دنیا اوردم برام پیام تبریک فرستاده بودن و آرزوی صلح، کلی اشک تو چشمام جمع شد، همه شون نوشته بودن که منتظرن ،برگردم و اونقدر برام این جملاتشون قشنگ بود که حس تلخ این روزا رو از بین برد…..

باری ، چهل و دو ساله میشم ، امشب


پی نوشت: به وقت المان هنوز ساعت دوازده نشده ولی در ایران ۲۷ تیر هست ( برای دوستان نکته سنج مثل دکتر ربولی عزیز)

نظرات 26 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 07:53 ق.ظ

با سلام و تبریک؛خیلی خیلی ممنون و مچکرم بابت به تصویر کشیدینِ مادرانِ منتظر اکراین.آروز میکنم.با تمام وجود آرزو میکنم؛" آن اتفاقِ قشنگ رخ بدهد"....‌.

ممنون دوست خوبم

ربولی حسن کور دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 02:23 ب.ظ http://Rezasr2.blogsky.com

سلام آقای دکتر عزیز
شما برای من ضرب المثل بزرگی به عقل است نه به سال را یک بار دیگه معنی کردین.
شما از نظر سنی از من کوچک ترید اما از نظر تجربه زندگی و شخصیت در حدی هستید که من در برابرتون با تمام وجود کلاه از سر برمیدارم.
براتون آرزوی موفقیت های بیش از این دارم.
امیدوارم در سال‌های بعد شاهد موفقیت های بیشتر از این باشید و البته مشکلاتی که این چند سال داشتین حذف شده باشه
راستی پرسیسکی وراچ به آلمانی چی میشه؟

سلام دکتر عزیز
اقا شرمندم نکنین بخدا

شما برای من مثل برادر همیشه عزیز هستید
اره تو فکرم بود که سر در این خونه رو عوض کنم و بنویسم
Persischer Arzt
ولی خب هم تلفظش سخته و هم برند پرسیسکی گفتم بذار بمونه

ما و تربچه مون دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 03:13 ب.ظ http://torobchenoghli.blogfa.com

سلام اقای دکتر تولدتون مباااارررککک

سلام
ممنون دوست عزیز

تیراژه دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 05:25 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

تولدتون مبارک دکتر
شاد و سلامت باشید در کنار عزیزانتون
بله، انگار گاهی بیشتر از گذر عمر، اتفاقات عجیبِ زندگی شگفت زده مون میکنند..
امیدوارم ۹ سال بعد هم چنین روزی نوشته‌ات رو بخونم.

ممنون تیراژه عزیز

زهرا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 11:21 ق.ظ http://pichakkk.blogsky.com

سلام.
تولدتون مبارک باشه

ممنون دوست عزیز

بیتا چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام بابک جان تولدت مبارک با بهترین آرزوها
امیدوارم خیر و خوبی سراسر زندگیت رو در بر بگیره

ممنون بیتا ی عزیز

ایرمان چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 11:58 ب.ظ

خوشحالم که روبراه هستید آقای دکتر .خیلی وقت بود ازتون خبر نداشتم.و حتی فراموش کرده بودم شما هم متولد تیر هستید .امیدوارم تولدهای بهتری پیش رو داشته باشید و جهان بدون جنگی را پیش رو...

ممنون خانم دکتر عزیز

فلایت سرجر پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام دکتر
بعد از چند سال یهو یادتون افتادم و دیدم پست جدید گذاشتید
آرزوی شادی و موفقیت براتون دارم.

ممنون دوست عزیز

منجوق شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:37 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com

تولدت مبارک
امیدوارم نه سال بعد در ایرانی که همه آرزوشو داریم باشید و البته دلتون هم خوش باشه

ممنون دوست عزیز

سارا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام
تولدتون مبارک باشه

ممنون دوست عزیز

نازنین شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:44 ب.ظ

تولدتون مبارک دکتر :)

ممنون دوست عزیز

بهار شیراز چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:24 ب.ظ

تولدتون مبارک دکتر جاااان...
انشالله که روزهای خوبی پیش رو داشته باشید

ممنون دوست عزیز

ملودی پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:47 ق.ظ http://ordibeheshtepaeez.blogfa.com/

تولدتون مبارک ...
چقدر خوشبحال بچه هاتون که دنیا اومدید ...

ممنون دوست عزیز

بولوت یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:56 ق.ظ

با تاخیر مبارک باشه تولدتون

ممنون دوست قدیمی

دوست خیلییییییییی قدیمی سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:59 ق.ظ

سلام
این ک تو 41 سالگی باید ی زبان جدید بخونی چقد سخته؟!
من تو 32 سالگی تازههههه میخوام ی مسیر کاملا جدید خوندن ی رشته فنی مهندسی رو شروع کنم ک خب سخته این رشته ها و واقعا مثل بید قلبم از ترس نتونستن میلرزه
چون خیلی برام مهمه تا 40 سالگی برسم ب دکتراش

سلام
بله سخته ولی راه دیگه ای ندارم
امیدوارم شما موفق باشید در راه و هدفی که پیش رو دارید

عسل بانو پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:51 ق.ظ

سلام
تولدتون مبارک
انشالله زندگی بکامتون باشه.

ممنون میشم معنی دیادیا بوریا و پرسیسکی وراچ رو بفرمایید.
البته که فکر می کنم یکیش اسم اوکراینی شما باشه.

سلام
ممنون
دیادیا به زبان روسی به دایی یا عمو میگن بوریا مخفف اسم بوریس هست
پرسیسکی وراچ یعنی دکتر ایرانی

آوا یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 09:00 ب.ظ

دوستان می‌شه آدرس جای جدید نوشته‌های دکتر رو توی کامنت‌ها بذارید

من جایی نمی ننویسم دوست عزیز

ربولی حسن کور یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 08:37 ق.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
همین که کامنتها را تائید میکنین هم غنیمته
دست کم متوجه میشیم که حالتون خوبه

سلام
بلی بلی

لیلا جمعه 8 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:43 ب.ظ http://leelium.blogfa.com

چه خوب بعد از سالها دوباره اینجا نوشتی دوست خیلی خیلی قدیمی
هم ولایتی
همشهری
هیچوقت رفتنت رو از بلاگستان باور نکرده بودم

ممنون همشهری عزیزم
ممنون که به من لطف دارید

فاطیما پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام دایادایا بوریای عزیز
وای خدا امروز که دکتر ربولی گفتن که برگشتین هم خوشحال شدم هم شوکه بعد حدود ده سال که پیگیر برگشتن حس دوباره ی نوشتن تون بودیم ..
چقد نگران تون بودم براتون توی فیس بوک و اینستا پیام دادم ندیدین ..
الان خوشحالم که سلامتین و ناراحت از غم تو نوشته هاتون ان شالله به زودی به ارامش دلخواه تون برسین شاد باشین کنار عزیزانتون ..
و بازم بنویسید نوشتن حس خوبیه و می تونه بهتون کمک کنه ..

سلام فاطیما ی عزیز
ممنون

بهاره جمعه 22 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام اقای دکتر چقدر عجیبه که من بعد چند سال دوباره وبلاگ شما رو دیدم

سلام
بله بعد از چند سال دوباره اینجا نوشتم

ماوی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.i-write.blogfa.com

خیلی یهویی این وبلاگ رو پیدا کردم تمام خاطرات زنده شد! من دانش آموز بودم که وبلاگ سابق رو می خوندم و چقدر لذت می بردم ازش.

منتظر نوشته های جدیدتون هستم.

ممنون دوست خوبم
بله بچه ها بزرگ میشن و جوون‌ها پیر…

آوا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام آقای دکتر، من از خوانندگان وبلاگتون هستم و خب چند ساله که ننوشتید. حتی توی اینستاگرام هم نمی‌نویسید؟
آدرس اینستا رو اگه می‌شه بذارید که اونجا دنبالتون کنیم

سلام دوست عزیز
من در اینستا اصلا نمی نویسم

کیمیا سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 07:53 ق.ظ

دکتر خبر دارین ایران جنگ داخلی شده از اوکراین بدتر داره میشه

بله ….واقعا دردناکه که در یکی از بدترین دوران تاریخ جهان داریم زندگی می کنیم

ربولی حسن کور دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام دکترجان
اگر وقت کردین یه خبری از خودتون بهمون بدین

سلام
دکتر جان ما هم خوبیم ….
در حال تماشای زندگی و این جهان دیوانه…

تازه وارد جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:01 ب.ظ

قدیم که وبلاگ مینوشتیم با دادن آدرس فید وبلاگ و یا خود وبلاگ به یه فیدخوان( مثل گوگل ریدر که حذف شد و یا اینو رید و یا کامافید) تمام مطالب وبلاگ رو پیدا میکردیم حتی اگر وبلاگ حذف شده بود. شاید از این راه بتونید مطالب قبلیتون رو پیدا کنید.
خوب هم مینویسید. امیدوارم مشکلات این روزهاتون هر چه زودتر حل بشند و اگر نمیشند طرحی نو دراندازید و خودتون رو ازشون بیرون بکشید. آدمی محکوم به زندگیه ...

ممنون از پیشنهاد تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد