پرسیسکی وراچ

یادداشت های یک متخصص زنان و زایمان

پرسیسکی وراچ

یادداشت های یک متخصص زنان و زایمان

پراکنده نوشت

- اینروزا کی یف خیلی سرد شده، امشب دمای هوا 10 درجه بالای صفر هست ، یعنی علنا پاییز که خوبه اول زمستون رو یاد ادم می اندازه....حالا تو این افت ناگهانی دما من دیشب یادم رفت پنجره رو ببندم و تا خود صبح یخ زدم و حوصله دراوردن پتو هم از چمدون نداشتم ، این شد که با حس سرماخوردگی روز رو شروع کردم و الانم با دو عدد قرص مسکن برای سر درد دارم می نویسم....

- یعنی واقعا خیلی مسخره اس ...خیلی...تو این قرن تو این عصر سر تیتر همه خبرها تو اکثر کشورها به دنیا اومدن نوه ملکه بریتانیا باشه...حالا هر روزه کلی بچه تو زایشگاه ها به دنیا میان ها...این یکی باید خبر فوری بی........بی....سی...و سییی ان ان و کلی سایت معروف خبری باشه(یکی نیست به من بگه ، از اون مسخره تر طرز نوشتن اسم ایناست تو وبلاگت، برای ملاقات نکردن دوباره اقا فیلی، اونم تو این دوره زمونه )اره داشتم می گفتم ، یه جا خوندم دکتر فلان که اسمشم یادم نموند که دکتر مخصوص ملکه هست و یه تیم قوی از پزشکای ز......نا....ن این تولد سلطنتی رو بهعده داشتن....اصلا دلم نمی خواست جای اون دکتر باشم...حالا هر چقدر هم دستمزدش باشه....از وقتی که دیدم خبر قطع شد و این خبر فوری اومد..ذهنم بهم ریخت....افکار در هم و برهمی اومد تو ذهنمم که اخرش به خود گفتم...من در کجای این جهان ایستاده ام.....

- خیلی از مخاطبام هنوز ادرس اینجا رو نمیدونن که امیدوارم بتونن پیدا کنن تا همینجا هم مدیون محبت بی پایان سارا کاتوزیان مهربان...الناز جرم شناس دوست داشتنی ....اقای رگبار عزیز و سراخر دوست محترم قدیمی وبلاگی من، دکتر ربولی ، هستم که با لینک دادن وبلاگم تو پست هاشون وسیله ای فراهم کردند که دوستای خوبم رو بتونم پیدا کنم....که هیمجا ازشون تشکر می کنم و امیدوارم بتونم محبت شون رو جبران کنم...

- امسال  روز تولدم خیلی یه جوری بود....اون از وبلاگم که خیلی حالم گرفته شد...بعدش هم بگذریم ولی شنیدن صدای دوستان مجازی که یکی یکی حقیقی می شدن خیلی لذت بخش و دلگرم کننده بود که با مهربانی تمام از ایران با من تماس گرفتن..همینجا از یسنای عزیزم و بهناز لاهیجی خوبم و الی دوست داشتنی تشکر می کنم که مهربانی و  محبتشون رو برای روز تولدم هدیه دادند....الناز  و سارا ی عزیز که تبریک نوشت داشتن تو وبلاگشون برام و همه شما دوستان خوبم که همینجا به من تبریک گفتید

امیدوارم بتونم روزی محبتتون رو جبران کنم....

نظرات 36 + ارسال نظر
همشهری سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ

موفقیاتتتتتتتتتتتتت باشی دکتر.............

خوش به حالتون که اونجا سرده...اینجا که جهنم گرما و رطوبته
امیدوارم زود زود خوب خوب شین

ممنون
چی چی خوش به حال تون....همه دل خوشی ما به همین دوماه تابستونه وگرنه تا سال دیگه همین موقع همش برف و سرما داریم...قدر اون اب و هوا رو بدونید والا

لیلیوم سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ق.ظ http://leelium.blogfa.com

من هم متاسفم توی دنیایی که هر روز چندین هزار نفر بر اثر فقر و بدختی و هزار تا کوفت وزهر مار دیگه می میرند اونوقت تولد نوه ملکه سر تیتر همه ی خبرها میشه

اره واقعا جای تاسف داره....

الی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ

- به این زودی زمستون و سرما اومد؟ اصلا نمی تونم تصور کنم چون اینجا چله تابستونه و هوا +50 ...بابک اون خونه یک زن میخواد که شب وقتی خسته و کوفته میخوابی حداقل یه پتو روت بندازه حالا از ما گفتن بود...آستین های من که بالاست (آیکون مادر فولاد زره در مراسم خواستگاری)
- بی بی سی یک بنگاه سخن پراکنی امپریالیستیه مثلا همون بزرگداشتی که برای تاچر گرفت خیلی توی ذوق بود به نظرم!

میگن هفته دیگه خوب میشه که خیلی امیدوارم اونطوری بشه....
ها ها ها ....برای خواستگاری حتما صدات می کنم الی جان....

باران لاهیجی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ب.ظ

وااااااااااای باز هوا سرد شده ؟
طفلی خاله

گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد ...
وتو هر روز سحر می نشینی لب حوض ..
تا بیاید از راه ...
از خم پیچک نیلوفرها...
روی موهای سرت بنشیند...
یا که از قطره ی آب کف دستت بخورد ....
گاه یک سنجاقک همه ی معنی یک زندگی است ...

"خسرو سینائی"

راستی من دیگه رشتی شدم

ممنون باران جان......
شما برای من همیشه رشتی هستید

بابک بهم نخندیا
چرا خصوصی نداریم اینجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خب منم هنوز عادت نکردم
می تونید تو قسمت تماس با من بالای وبلاگ پیغام خصوصی بذارید

باران لاهیجی_خ سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ

میدونم براراشتباهه امادوست داشتم اینطوری بنویسم
راستی قالب وبتومثه قالب کامنتدونی ت کن تا ست شه/قالب کامنتدونی ت قشنکه مثه دفترجه یادداشت

بلیییییییییییییییییییییییییی....

لیلی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ب.ظ

دکتر جان سرحال نیستی!!!
متاسفم که کاری هم از ما برنمیاد تا انجام بدیم و بشی همون دکتر سرحال و شیطون همیشگی. ولی! همینطوری هم دوستت داریم و منتظر نوشته های قشنگت هستیم

ممنون دوست خوبم

مریم سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ

از وقتی اینجا رو میخونم، همش در نظرم بوده که معنی تیتر وبلاگتون چی میشه؟:-)

یعنی پزشک ایرانی...

جرم شناس سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ http://elen.blogsky.com

فدای مهربانیات دکتر...
باور کن از دکتر ربولی بپرس من واسش حتی کامنت خصوصی گذاشتم...واسه اونهایی که می دونستم خواننده ی وبت هستن کامنت خصوصی گذاشتم و آدرس وبت رو گفتم...مطمئن باش باقیه خواننده ها کم کم با سرچ تو گوگل اینجارو پیدا می کنن...
بازم تولدت مبارک...لعنتی اینقدر سرعت اینترنتم پایین اومده که سیستم یاهوم داغون شده و فقط می تونم وبلاگم رو به روز کنم...
یعنی دکتر اینقدرم حوصله نداشتی پاشی پنجره رو ببندی؟ میگیم پتو در آوردن کار سختی بود
یعنی این بود آرمان های ما؟

ای جانم...
ممنون الناز جان.....همینو بگو...بعد شیفت بودم با بولدوزر هم بلند نمی شدم خب....

جرم شناس سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ http://elen.blogsky.com

یعنی حقشه الان دهنمه...
بی من می خواین برین خواستگاری؟ نا سلامتی نقش به عنوان مادر داماده

ها ها ها ....یعنی الان کستینگ راه بیاندازم برای نقش مادر پولاد زره

آلما سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:44 ب.ظ

من که کلی برای خوندن آرشیوتون برنامه ریخته بودم...خوش شانسی ام من

الما جان...منم دلم برای اون پست ها و کامنت ها خیلی تنگ میشه...

درنا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

ما هم ازشون ممنونیم.آخه من از وبلاگ الناز خانم جرم شناس آدرستون رو پیدا کردم.
توی گوگل که اسمتون رو سرچ زدم چندتا با همین اسم بود!
امیدوارم که توی این هوای سردبا این دوستی های گرمی که دارید زندگی به کامتون باشه.
درمورد نوه ملکه هم فقط میتونم بگم:پووووففففففففففف.

ممنونم که به یاد من بودید....

رضا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام
وقتی دیدم سایتت فیلی شده خیلی حالم گرفته شد. خوشبختانه از لابلای لینکای دوستات پیدات کردم.
شاید ندونی که من از خواننده های سمج قدیمیتم از اون وبلاگ از سرزمین سردسیر و بعدش که اومذی وراچ بلاگفا و 3-4 جلسه هم یه جا دیگه نوشتی که /سورئشو واسم ایمیل کرده بودی.
امیدوارم خوش و خرم باشی.تولدت هم مبارک

سلام
ممنون دوست عزیز
منم خوشحالم که دوستی چون شما دارم

سعیده سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام دکتر بابک عزیز
من اومدم تولدتونو تبریک بگم اما با آقا فیله رودرو شدم
خوب شماره تلفنتونم که نداشتم
آدرس اینجارو هم نداشتم
اشکال نداره حالا که پیداتون کردم ، تبریک میگم بهتون
صدسال به این سالها !
خونه ی جدید هم مبارک
الان حتما پیش خودتون میگین اومدیم از دست بعضی ها راحت شیمااااا

سلام
ممنون دوست خوبم
مسلما همیشه خوشحال میشم از حضور دوستانی چون شما....

پری سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

اول اینکه تولدتون خیلی مبارکککککککککککککککککک با تاخیر
بعد چقدر من گشتم آدرس جدیدتونو پیدا کردم
ولی خونه نوی اینجا هم مبارک باشه

پری عزیز
ممنون از لطفتون و حضورتون.....

طاها سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ب.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام بابک عزیز امیدوارم حالت خوب باشه
دنیا خیلی از این مسخره بازیها داره...هر روز خیلیاشو میبینیم بعضیاشون اینقدر مسخره ان خیلی به چشم میان
سرمای ناگهانی خیلی میچسبه،مخصوصا که هیچ وسیله ی گرمایشی هم در کار نباشه
ایشالا روزای خیلی خاصت خیلی یه جوری نباشن
خوش باشی

سلان طاها جان....
اره طاها می چسبه حس عجیبی داره پر از نوستالژی یمشی
یهو حس می کنی زمستون یا پاییز شده می دونی ادمی در هر فصلی بدنبال فصل بعدی هست و وقتی یهو پیش چشکت باشه وحشتناک لذت می بری و البته ممکنه سرما هم بخوری مثه من....
ممنون دوست عزیز

پریوش سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ

اقای دکتر عزیز بابت وبلاگتون خیلی ناراحت شدم و ممنونم از سارا که ادرستونو از اونجا گرفتم...تولدتونم با تاخیر مبارک...

ممنون دوست خوبم

yasna چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ق.ظ http://delkok.blogfa.com

سلام دکتر
اون روزکه تماس گرفتم باهاتون اینقد که شما حالتون گرفته بود که حسابی حالم گرفته شد .. کاش که راه دور نبودید . این قطی های مدام نبود می شد بیشتر جویای احوالتون باشم...
این کمترین کاری بود که می شد برای دوستی که واسه خودش و نوشته هاش احترام قائلی انجام داد.... ان شالله تولد۱۲۰ سالیگیتون عزیز

و اینکه آقا خوش بحالتون ... یه خورده از این هواتون هم واسه ما پست کنید تو را خدا تواین هوای گرم....

سلام یسنا جان
ممنون دوست خوبم.....
والا تحفه ای هم نیست ...فعلا که سرما خوردم باهاش...

خدیجه زائر چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ق.ظ http://480209.persianblog.ir


سلام دکتر عزیز....تولدتون مبارک.......راستش خیلی سورپرایز شدم از تغییر ادرستون..بعنوان یک همشهری و نیز پسری بامرام برایتان احترام خاصی قائلم.الان به لطف بابک عزیزم اینجا اومدم.
اول مرداد سالگرد ازدواج من هم هست.این تقارن رو به فال نیک می گیرم.جای من تو اون سرما خالی.....بهروز و سربلند باشید.

سلام خانم زائر عزیز
منم واقعا خوشحالم که همشهری متشخص و مهربان و خوبی چون شما دارم....
سالگرد ازدواجتان هم مبارک بانو....
همیشه شاد و سالم باشید

مامان چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ق.ظ http://namopa.blogfa.com

سرما ؟!!!!!!!! طرفای ما که حسابی گرمه .....

من اگر انگلیسی بودم حسابی از این کارا حرصم می گرفت ...

دوستان واقعی شما رو پیدا می کنند ...
به به ...تبدیل شدن مجازی به حقیقی خیلی جالبه ..ما هم می خواییم خوب .....

اره واقعا سرد شده ....
انگلیسی هم نیستم حرصم میگره....
منم ایمدوارم روزی ببینمتون ....

آفرین چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ق.ظ http://mylivesky.blogsky.com/#

خونه نو مبارک!
به اسکای خوش اومدید.

ممنون....

امی چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ق.ظ http://weineurope.blogsky.com

سلام آقای دکتر
خیلی خوشحال شدم که دوباره می نویسید وقتی دیدم وبتون رو مسدود کردن خیلی متعجب و ناراحت شدم چون شما مطلب خاص یا سیاسی نمی نوشتید دلیل این کارشون چی بود رو نمی دونم اما بانی خیر شدن چون شما اومدید به بلاگ اسکای و همسایه شدیم از اون مهم تر منم دیگه می تونم براتون کامنت بذارم توی وب قبلی تون نمی دونم به چه دلیلی نمی شد کامنت بذارم و دائم پیغام خطا می داد.
به هر حال تبریک می گم وبلاگ جدید رو و همینطور تولدتون رو، منتظر نوشته های جالبتون می مونیم.
درضمن توی وبم آدرس جدیدتون رو اعلام کردم.

سلام امی عزیز
ممنون دوست خوبم همب رای تبریک و هم برای اطلاع رسانی....

رعنا چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ق.ظ http://rahna.blogsky.com

دکتر به فال نیک بگیرید این خونه جدید رو ....

ممنون

سونیا چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ق.ظ

خوشحالم که تونستم اینجا رو دوباره پیدا کنم

ممنون دوست من

ساحل چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ http://sahel1065.blogfa.com

دیروز اینجا رطوبت 86 درص دمای هوا 50
خوش بحاتون من عاشق سرمام

عجب...خب اونم غیر قابل تحمل میشه

یک زن چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ

با تاخیر تولدتون رو تبریک میگم....
من همیشه شما رو می خونم، خوشحالم که بابک اسحاقی آدرس جدید شما رو گذاشت و من پیداتون کردم.
زنده و سرزنده باشین

ممنون دوست عزیز.....

گلدونه پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ق.ظ http://tondokhond.persianblog.ir/

برعکس تهران شده مث جهنم! گرم تر از هرسال.
راستش دکتر جان ته دلم قیلی ویلی می رفت لینکتو بزارم تو وبلاگم اما نمیدونم چرا فک کردم می خوای اینجا خلوت تر از سابق باشه شاید چون آدرس لینکت رو خصوصی برام فرستاده بودی.
به هر حال یه یاداروی بود که می تونم روز شنبه اینجا رو لینک بدم :))

ممنون گلدونه جان....

مامان رقیه پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ق.ظ http://pooyaye-maman.niniweblog.com

سلااااااااااااااااام دکتر خوبین شما؟
چی شد یهو اون وبلاگتون؟ قدرت خدا!
خوب اگه کسی قلبا بخواد پیدا کنه شما رو ودنبالتون بگرده میتونه مث من بره تو گوگل و با یه پرسیسکی وراچ نوشتن بپره بیاد اینجا
اوضاع و احوال خوبه؟من خیلی میخوندمتون
همیشه
گمونم فقط یکی دوبار اعلام حضور کردم ولی همیشه هستم شما تو لینکام هستین و الانم دارم میرم که آدرستونو درست کنم

سلام
والا خودمم نمیدونم چی شد....
ممنون شما لطف دارید

لیلا پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ

10درجه بالای صفر؟؟؟؟؟ خوشااا به حالتون که ما ایناجا از کرمای ٤٥ درجه نمیدونیم جی کار کنیم . بس این تابستون لعنتی کی تمووووم میشه

خب لیلا جان از دوماه دیگه منفی میشه هوا...من ارزوی همون 45 درجه رو دارم....

venus جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ

tavalodet mobarak bashe, koli khoshhal shodam dobare peidat kardam, ba tashakor az Dr rioli aziz.

ممنون دوست عزیز

نیره یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ق.ظ http://salimi.blogfa.com/

به نظر منم این همه تو بوق و کرنا کردن این قضیه خیلی مسخره بود.

موافقم

mahtab یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ http://neveshtehayemahtab.mihanblog.com

مگه این بچه چه فرقی داره با بقیه؟مگه خونش رنگین تره؟!مگه چیکار کرده که انقدر باید مهم باشه؟ خبر فوری تولد یک نوزاد باشه؟!
راستی برابری انسان ها که توی درس میخوندیم همینه؟ خوبه حالا دارم مفهوم برابری رو درک میکنم!

هوم...اره منم همین سئوالا با رنگ دیگه ای تو ذهنم بود.....

پرواز یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام دکتر
از طریق دکتر ریولی پیدات کردم.دمش گرم.کلی ذوق کردم

سلام
ممنون...

نارنجی خانوم جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ http://narenjikhanoom.bloga.com

خوشحالم که آدرستون رو پیدا کردم و دوباره می خونم نوشته هاتون رو

ممنون دوست عزیز

مینا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ق.ظ

دکتر قلم خوبی دارید تبریک
تازه با وبلاگ اشنا شدم وقتی cm میخوندم دوست داشتم (از نوع خیییلیییی)که وبلاگ های قبلی فیلتر نمیشد تا میتونستم بخونم
شاید یکم ..()..ولی خب تولدتون رو هم تبریک میگم

ممنون دوست عزیز
اره متاسفانه ارشیو اون وبلاگ رو ندارم

افسانه مامان ادریان چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ق.ظ http://www.eshghemanadrian.blogfa.com

اقای دکتر .امروز ادرستون رو از توی وبلاگ دیگه پیدا کردم وخوشحالم که با وبتون اشنا شدم .حتماهر پست
جدیدی که میزارید ویا هر چند وقت یک بک اپ از وبلاگتون بگیرید.سر من هم این بلا اومده.موفق باشید.

ممنون دوست عزیز....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد